We become wiser by our adversity

About Me

Hello , Assalamualaikum :D Name : Ahmad Bin Jamaluddin Born : 10 January School : SEMERA 2009-2013 Don't forget to follow my blog okay ;D

MP3

Friends List

-> Ahmad Dzaqier -> Muhd Ariffin -> Muhd Afiq -> Haziq Amin -> Farid Zamry -> Luqman -> El Siao Spark -> Aqram -> Are-Lift -> Syadia Imtiyaz -> Habibah Zulkifli . Sape2 yang nak aku list kan . Bgtahu kat facebook okay !

Ramadhan





Salam .
Sedar tak sedar , 15 hari lagi kita akan berpuasa . Bumi berputar begitu cepat . 2 ogos Trial . MasyaAllah . Trial dalam bulan puasa tuhh . Tapi takpa , Ramadhan itu mulia :D
Lama betul tak update blog ni . lagi 2 bulan aku akan menghadapi PMR . pada sesiapa yang terbaca post ni , tolong doakan saya eh . Semoga Allah memberkati kalian semua .

Masuk topik lain -> 2 Minggu duuhh budak asrama Smk Raja Ali tak balik . Rasa rindu pulak aku . haih . Nasib baik la aku ada kawan yang membuatkan hari hari aku ceria :D
Terima Kasih Kawan . Saya amat menghargai anda semua .

*Kepada budak tuhh* = Aku harap kau faham keadaan aku sekarang , setiap perkara yang aku buat , selalu terbayangkan kau . Bila aku seronok , aku igt kau . Bila aku sunyi , orang pertama yang aku igt , Kauu lahh ! Jangan igt aku seronok bila takda depan kau . Tapi aku yakin , kau tak igt aku . HAHA ! Siapa lah aku . *Merendahh diri :'(

Sekian sahaja post harini , takda apa yang perlu diulas lagi kerana saya sudah malas :P
Assalamualaikum . Saya Rindu F _ _ _ A :(

Categories: