We become wiser by our adversity

About Me

Hello , Assalamualaikum :D Name : Ahmad Bin Jamaluddin Born : 10 January School : SEMERA 2009-2013 Don't forget to follow my blog okay ;D

MP3

Friends List

-> Ahmad Dzaqier -> Muhd Ariffin -> Muhd Afiq -> Haziq Amin -> Farid Zamry -> Luqman -> El Siao Spark -> Aqram -> Are-Lift -> Syadia Imtiyaz -> Habibah Zulkifli . Sape2 yang nak aku list kan . Bgtahu kat facebook okay !

Aku harus mengundur diri ...

Awak ..
Awak pasti tahu niat saya mendekati awak ..
Awak pasti tahu mengapa saya berkorban utk awak ..

Dan awak pasti tak tahu dan tak faham perasaan saya ..
Mungkin sekarang , saya harus mengundur diri demi masa depan saya ..
Saya tak mahu lagi sakit hati , sedih dan sebagainya semata-mata kerana awak ..

Persoalannya disini ,
Cemana saya nak jauhi awak ?
Cemana saya nak lupakan awak ?
Kalau hati saya masih terpaut dengan keperibadian awak ..

Saya bukan menulis utk memaksa awak menjadi teman saya ..
Saya hanya menulis apa yang ada dalam hati saya ..
Saya tak sanggup lagi menanggung kesedihan yang kuat ..

Mungkin saya bukan utk awak ..
Awak , saya selalu berdoa kpd Allah supaya pintu hati awk terbuka utk menerima saya ..
Tetapi , Allah memberi ujian kepada saya dengan menghadirkan rasa rindu yang menyelubungi siang dan malam ..
Bagaimana harus saya bertahan ?
Saya hanya dapat melihat gambar-gambar awak .
Saya hanya dapat meratapi gambar awak .

Saya selalu membenci diri saya ..
Kerana tidak boleh mendapatkan awak sbg teman hidup saya ..
Sudah 3 kali saya terkilan akibat tidak diterima ..
Tetapi seksaan kini lebih memeritkan berbanding sebelumnya ..

YaAllah ,
aku juga ingin disayangi ,
Aku juga inginkan kebahagiaan mempunyai teman ,
Mengapa kau uji aku sebegini rupa .

Mungkin ada hikmah yang paling bermakna yang telah engkau rancangkan .
Jikalau nafasku terhenti ,
Beritahulah orang yg aku cintai ,
beritahulah dia , bagaimana sayang , rindu , cintanya aku pada si dia .
Mungkin dia merasakan aku hanya bermain dengan kata-kata .

YaAllah , tolong aku utk buktikan kasih sayang aku terhadap dia ..
Engkau sahaja tempat aku meminta bantuan ..
Kasihanilah diriku ini YaAllah .

Sekian ,

Categories: