We become wiser by our adversity

About Me

Hello , Assalamualaikum :D Name : Ahmad Bin Jamaluddin Born : 10 January School : SEMERA 2009-2013 Don't forget to follow my blog okay ;D

MP3

Friends List

-> Ahmad Dzaqier -> Muhd Ariffin -> Muhd Afiq -> Haziq Amin -> Farid Zamry -> Luqman -> El Siao Spark -> Aqram -> Are-Lift -> Syadia Imtiyaz -> Habibah Zulkifli . Sape2 yang nak aku list kan . Bgtahu kat facebook okay !

Lama Tak Update Derr !

Gua tak sabar nak masuk form 4 sbb nak ambil P motor . Tapi PMR nak kena focus dulu . itu lebih penting . Gua ambil 8+1 subjek . Tambah Bahasa Arab je derr . Gua nak teruskan Bahasa Arab sbb Gua nak jadi Peguam Syarie . Pada sesiape yang bace Post ni , doa2kan gua dapat straight A untuk PMR . Gua nak buat mak ayah gua happy .


Jika umur gua masih panjang , gua nak beli motor tahun depan . Supaya mudah pergi balik sekolah . Tak payah jalan kaki lebih kurang 500 meter ! Gua mmg pemalas . Lu nak ckp ape ? Kesah ?


Kepada PMR Candidate yang sedang bercinta-cinta tu . Gua saran , lu orang stop dulu lah , igt beb ! Mak bapak Lu mengharapkan kecemerlangan lu semua . Kalau lu sebok ber-couple , lu jadi tak focus beb ! Suka itu tidak salah , sampai nak couple tu , tak payah dulu kot . OK !


Akhir sekali , gua nak mintak maaf kepada sume orang yg pernah terasa dgn gua , atau tak puas hati ngn gua atau rimas ngn gua . Gua hulur hujung rambut sampai hujung kuku kaki gua mintak maaf . Doakan gua berjaya capai cita2 gua untuk menjadi seorang peguam :)


Setakat ni jekot , malas pulak nak sambung .

Categories: