We become wiser by our adversity

About Me

Hello , Assalamualaikum :D Name : Ahmad Bin Jamaluddin Born : 10 January School : SEMERA 2009-2013 Don't forget to follow my blog okay ;D

MP3

Friends List

-> Ahmad Dzaqier -> Muhd Ariffin -> Muhd Afiq -> Haziq Amin -> Farid Zamry -> Luqman -> El Siao Spark -> Aqram -> Are-Lift -> Syadia Imtiyaz -> Habibah Zulkifli . Sape2 yang nak aku list kan . Bgtahu kat facebook okay !

SEARCH - ing


hmm . jam telah menunjukkan pukul 12.26 a.m.
esok aku skolah pagi ! malas la pulak rase nak pergi . tapi , pergi jela ..

sejak kebelakangan ni , hidup aku ni berat utk dijalani seseorang .. kadang2 kawan aku temankan aku .. tp skejap je .. :( .. thx la kt dorang yg tmankan aku ..

aku rase , aku perlukan seseorang utk temankan aku .. tp , ade orang yang aku nak , tknk dkat aku .. kdg2 yg nak kat aku nih , budak2 yg TUUUTT .. bnde nih tk boleh dipaksa , sbb tu aku tknk memilih sgt skrang ni ..

sesape yg knal aku , boleh tak korang selalu komen2 aku , text2 aku .. sbgai kawan jela.. aku tknk lebeh2 .. lgpun , org mcm aku ni sapelaa yg suke .. aku kan orang yg tak gune ..

oklah , nije aku nak ckp .

bile ade bnde lain nanti , aku post serta merta ..

Categories: