We become wiser by our adversity

About Me

Hello , Assalamualaikum :D Name : Ahmad Bin Jamaluddin Born : 10 January School : SEMERA 2009-2013 Don't forget to follow my blog okay ;D

MP3

Friends List

-> Ahmad Dzaqier -> Muhd Ariffin -> Muhd Afiq -> Haziq Amin -> Farid Zamry -> Luqman -> El Siao Spark -> Aqram -> Are-Lift -> Syadia Imtiyaz -> Habibah Zulkifli . Sape2 yang nak aku list kan . Bgtahu kat facebook okay !

HYE..!

hello..!
suda lame tk update blog burok nih..haha..!
korang prasan tk, seminggu due ni hari brlalu dgn pantas?
skejap je smpai ari jumaat..
tp tkper la..

minggu lpas aku prgi Singapore coz my auntie mninggal akibat diserang angin ahmar..
sebelum pergi..,aku tgh blajar dlm klas.. tibe2 bapak aku dtg.. dalam hati aku,"eh, pahal ayah aku ni?"
pastu ayah aku masuk klas jumpe cikgu, bawak aku balik..
pastu aku dibawa ke tmpt buat passport sbb atuk ngn nenek aku kt sne tgh buat passport dorang..
lpas semua slesai, kitorang sekeluarge semue bertolak ke singapore..
huh..! lega skit aku..

bile dh smpai sne, arwah makcik aku sudah pun dikebumikan..hmm..sedey gile aku..
pastu aku ngn cousin aku lepak2 kt bilik tingkat atas rumah keluarge aku kt sane..
kitorang bincang ape la orang2 sediakan time tahlil nnti.. kitorang main ckp mcm2 makanan..skali tengok, diorang sediakan susu badam dgn biskut..fuhh..! teramat sejuk nye la hati aku..

tp tkpe aku sabar..diorang bg minum susu siap bakar 'kemenyan' sbb kitorang ni ikut adat org arab buat tahlil.. sbb aku pnye kluarge dr kturunan Al-Khatib dr Yaman, mesir.. atok sdare aku pulak ialah seorang wali allah yg bernama Sheikh Omar..

hmmh.. aku dok singpore tk lame pon.. 2 hari je.. tp bulan 12 aku tinggal sane bhai..
syoknye aku..mungkin stay trus kt sane..haha..! lagi best..

ok lah kengkawan.. nk out dh ni..
bye..
harap enjoy bce blog burok neh..!

Categories: