We become wiser by our adversity

About Me

Hello , Assalamualaikum :D Name : Ahmad Bin Jamaluddin Born : 10 January School : SEMERA 2009-2013 Don't forget to follow my blog okay ;D

MP3

Friends List

-> Ahmad Dzaqier -> Muhd Ariffin -> Muhd Afiq -> Haziq Amin -> Farid Zamry -> Luqman -> El Siao Spark -> Aqram -> Are-Lift -> Syadia Imtiyaz -> Habibah Zulkifli . Sape2 yang nak aku list kan . Bgtahu kat facebook okay !

New Girl..?

HyeHye..! ..nk cite neh..
ade sorang pompuan neh.. baik dohh..
ahaha..tk boleh dinafikan.. dye dala cute.. Funny plak tuh..Haih.. yang pasti dye budak baru.. haha..masih dlm proses berkenalan.. nk knal dye neh susah bhai..haha.. dah tu je citer dye..

Yang aku nak citer ni pasal birhtday Abg Harm.. sori sgt2 la abg harm.. mad bukan ta mau jawab.. tp bile mad jawab nnty phone asek matii jer.. mmg sakit aty btol..sume sbb battery hp yang da nazak.. tinggal tunggu mati and buang tepi jalan..hadduii..sori la sgt.. dgn kesempatan ni,, mad nak ucap HAPPY BIRTHDAY kpd Abg Harm(semoga segala perkara yang abg wishkan mnjadi kenyataan).. ksian kt abg harm..
tpe2..nnty cuti mad dtg rumah danny.. time tu kite borak puas2..haha..

ok la..takat ni jerk aku nk citer..mls nk taip panjang2..
byebyee..!
kpd org yg mls nk tegur aku, mls nk lyn aku, mls nk tgk muke aku dan segalanya, p mamp*s la kauorang:p..MAKA YANG TERASA ITU BENAR...fikir2 kan lah..

Categories: